Borderlands 3 Hands-on Review: het Perfectioneren van de Loot-and-Shoot ‘ – Formule

44

Door

Sherri L. Smith, Adjunct-Hoofdredacteur

|
14 juni, 2019 02:19 pm

• MEER

Buit, schieten, herhaal — of is het schieten, loot, herhaal? Één van beide manier, het enige dat telt is Borderlands 3 op weg en het is tijd om stof van de oude vinger aan de trekker en terug te keren naar Pandora.

amara borderlands 3

Ik had de kans om te gaan hands-on met de laatste aflevering van 2K ‘ s first-person shooter RPG, en op 13 September niet kan krijgen hier al snel genoeg.

Het is Als Rijden op een Fiets

borderlands 3 fight

Het is alweer vijf jaar geleden sinds de laatste run-and-gun-fest en ik was bang dat ik was een beetje roestig, Maar zodra de controller in mijn hand, het was zoals ik nooit links Pandora. Zeker, er zijn nieuwe vault hunters met verschillende klassen en bevoegdheden, maar de naam van het spel is nog steeds schiet iedereen in de kamer en alles dat niet genageld aan de grond.

Het was slechts een kwestie van seconden voordat ik geplunderd en in een Tediore shotgun uit een willekeurige vijand en gebruikt voor het verzenden van mijn vijanden aan de bandit kerkhof via de grote, vlezige foto ‘ s. Ik was vergeten dat Tediore geweren te zetten in granaten na elke herladen, maar het duurde niet lang voordat ik was aan het bijhouden van mijn foto ‘ s en het gebruik van de knal uit de letterlijke boomstick in mijn voordeel.

Schakelen tussen dat en een lange-afstands Vladolf assault rifle en ik was al snel mijn vijanden neer te maaien en het nemen van mijn tijd aan het plunderen van de lijken en de omliggende loot dozen. Het is een verfrissende trip down memory lane, maar met nieuwe personages, er is genoeg ruimte voor leuke, nieuwe herinneringen.

Het Verhaal Tot Nu Toe

calypso twins borderlands 3

Borderlands 3, net als de meeste items in de serie, plaatst u de Vault Hunter op de wetteloze wereld van Pandora. Rond deze tijd, de nieuwe bedreiging voor de planeet en het universum komt van de Calypso Tweeling, Tyreen en Troy. De twin egomaniacs hebben gemaakt van een gevaarlijke sekte genaamd de Kinderen van de Kluis en hun legioenen van de volgelingen op zoek bent om te plunderen gewelven gebruik van de krachtige goodies in te nemen over het universum. Als vault hunter, het is aan jou om je eerste en je krijgt alle loot voor jezelf — en stop de kwade bedreiging van de cursus.

Maak je geen zorgen, je zult moeten helpen. Borderlands heeft altijd gelijk delen een shooter en een fan-service machine. In aanvulling op de overige nieuwe vault hunters, 2K heeft ook teruggebracht fan-favoriete personages om je te helpen in je strijd met inbegrip van de Sirene, Lilith, wie is de huidige commandant van de rebellen Crimson Commando ‘ s. Er is ook Bombast, de vervelende mascotte van de serie, Sir Hammerlock, Baksteen, Ellie, Mad Moxxie, Tiny Tina en Zer0 de robot ninja maar een paar te noemen.

De weg naar de kluis zal worden verhard met talloze bandit organen, oneerbiedige humor en wapens, heel veel wapens.

MEER: Best of E3 2019: Onze Favoriete PC-Games en Hardware

Pandora en Buiten

worlds borderlands 3

Buiten de bizarre humor en belachelijke bedrag van manieren om iemand te vermoorden, iets dat altijd Borderlands als een van mijn favoriete shooters is de met de hand beschilderd, comic-book art stijl. Het afval van Pandora zijn altijd mooi, schommelend tussen ijzig blauw-wit tundras te sepia woestijn bezaaid met gloeiende kristallen en de schaarse ondergroei.

Rond deze tijd 2K is met zijn onderscheidende stijl aan het vlees uit de werelden van Pandora. Dankzij het Heiligdom III, een groot ruimteschip en je thuisbasis, heb je de mogelijkheid om een bezoek nieuwe planeten op uw jacht voor kluizen. Zoals Pandora, elke planeet heeft zijn eigen unieke uitstraling. Bijvoorbeeld, planet Eden 6-omgeving is gebaseerd uit de moerassen van Louisiana. En om elke wereld voelen als een buitenaardse planeet, elk met zijn of haar eigen dag en nacht cyclus met unieke lichteffecten.

Nieuwe Lessen

borderlands 3 iron bear

Voordat u begint met kluis jagen, je hebt om te kiezen van een klasse. Afhankelijk van wat u kiest, het zal ontgrendelen leuke unieke vaardigheden om u te helpen op uw zoektocht. Rond deze tijd heb je Fl4k het Beest Hunter krijgt een beetje hulp van zijn verschillende dieren-vrienden te nemen van baddies. Om wat inspiratie uit de Mecromancer klasse in Borderlands 2 en een touch van D. Va in Overwatch, Może, de Schutter heeft een enorme mech, genaamd Iron Beer, die kan worden uitgerust met allerlei wapens en kan ook onafhankelijk van Może afhankelijk van de vaardigheid specs.

Zane Flynt, de Operatieve maakt gebruik van een mix van gadgets en uitvlucht te houden vijanden onevenwichtig. Zijn vaardigheden stellen hem in staat stelt te sturen op een kloon van zichzelf af te leiden van vijanden. En als hij te veel vuur, hij kan wisselen met de kloon, wat hem de tijd om te herstellen. Hij stuurt ook een drone (SNTNL) in de strijd voor een waarde van machine-gun ‘crowd control’.

En last but not least, er is Amara, de Sirene klasse. Niet te verwarren met het verleden Sirenes Maya of Lilith, Amara ‘ s Sirene macht ontketent zes krachtige wapens die in staat zijn van wat een belachelijk bedrag van de schade. Een van haar vaardigheden roept een gigantische vuist van de metro te pakken en houd de vijanden op zijn plaats, terwijl een ander zendt een astrale projectie, het vernietigen van alles op zijn pad.

Zo Veel Vuurwapens

guns borderlands 31

Borderlands belangrijkste hoogmoed is altijd moedwillige vernietiging. Maar om goed te ravage aanrichten, moet u de wapens en veel van hen. 2K is meer dan blij om te verplichten het vullen van het spel met 1 miljard geweren. Yep, dat lees je goed. Miljard, met een “B” Pistols, submachine guns, assault rifles, shotguns, sniper geweren, granaten en raketwerpers, je naam en Borderlands 3 heeft het — meer vaak dan niet met een rare twist.

Elk van Borderlands geweren komt van een bedrijf dat trucs uit hun wapens met speciale eigenschappen. Aantal geweren deal corrosieve schade, terwijl anderen hebben opruiende of elektrische schade. Er zijn een aantal wapens die het schieten van de andere geweren en ja, er is een pistool dat loopt en praat.

Rennen en Knallen met Vrienden

borderlands 3 run and gun 1

Zo leuk als het maaien van de bandieten en willekeurige vijandige buitenaardse fauna is, het is zelfs nog leuker met vrienden. Maar afhankelijk van hoe veel of hoe weinig je hebt gespeeld, is het waarschijnlijk dat u en uw vrienden zal hebben verdiend op verschillende niveaus. En een level 20 spelen met een niveau 8 is nooit leuk. Tot nu.

Borderlands 3 zal de eerste in de serie te introduceren niveau van de schalen voor de co-op te spelen. Het betekent dat u en een vriend buit en schieten samen, ongeacht uw niveau. En wanneer u klaar bent, zult u worden beloond met niveau-passend buit.

Conclusie

In een wereld van donkere, grimmige shooters met de sombere toekomst scenario ‘ s uit te spelen, het is leuk om een spel dat pakt het redden van de wereld met meer dan een beetje humor. Borderlands 3 houdt de dingen die ik graag over de serie intact, terwijl het bijwerken van bepaalde functies, net genoeg om het te doen voelen, zoals een moderne shooter. I voor een kan niet wilt verzenden, om een veelheid van bandieten van hun maker door middel van een pistool dat schiet andere geweren. Kunt u dat?

• De Beste PC-Games te Speel Nu